نوشته های عمومی

وین دایر کیست ؟

وین دایر

معرفی وین دایر :

وین والتر دایر متولد 10 می 1940 در شهر دیتریت آمریکا است. وین دایر نویسنده کتاب های پیشرفت فردی و سخنران انگیزشی بود دایر در سال 1987 بهترین سخنران آمریکا شناخته شد.
او اکثر زمان نوجوانی خود را در پرورشگاه گذراند .
اثرا مردم آمریکا او را به عنوان سخنرانی انگیزشی می شناسند. او مدتی نیز به عنوان محقق در دانشگاه سنت جان فعالیت کرده است.
وین والتر دایر مسیحی بود و در مائوی هاوایی زندگی می کرد و 8 فرزند داشت.
او در سال 2012 متوجه شد سرطان خون دارد و بلافاصله در وبلاگ شخصی خود اینچنین نوشت :
« شاید این بیماری، به‌نوعی پاسخ بدن من به زخم‌های روحی و روانیم باشد. روابط شکست‌خورده گذشته یا هر چیزی شبیه این. هرچه هست، بدن همیشه می‌داند که چه می‌کند و آن را در حد کمال انجام می‌دهد. »
وین والتر دایر در سن 75 سالگی در 29 اوت 2015 در مائوی هاوایی در آمریکا چشم از جهان بست.

وین دایر

کتاب های وین دایر :

کتاب تعطیلات شاد

کتاب خویشتن مقدس شما

کتاب ندای درون

کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند

کتاب دگرگونی

کتاب از بهانه ها خارج شو

کتاب تعادت را حفظ کن

کتاب تحول

کتاب ماندن در مسیر

کتاب قلمرو اشتباهات شما 

کتاب خردمندی روز ها

 

شما برای خرید کتاب های وین دایر  که در بازار موجود است می توانید از طریق سایت دشت کتاب اقدام کنید. برای این کار کافی است بر روی لینک خرید کتاب کلیک کرده و یا از طریق کلیک بروی اسم کتاب های او در بالا وارد صفحه محصول همان کتاب شوید.    خرید کتاب

درباره کتاب باورکنید تا ببینید :

شما نمی توانید واژه آب را بنوشید . کشتی ها بر روی فرمول H2O شناور نمی شوند . واژه (باران) باعث خیس شدن شما نمی شود. باید آب یا باران واقعی را تجربه کنید تا به مفهوم این واژگان پی ببرید. واژگان شما را چندین گام از تجربه واقعی دور می کنند. 

قرار است در این کتاب به همین موضوع بپردازیم. این واژگان منجر به تجربیات مستقیم می شوند. واژگانی که در قالب واقعیت ارائه می شوند یعنی شما از آنها برای خلق تجربیات خود استفاده می کنید. من به این اصول ایمان دارم و به نظر من آنها همیشه موثر هستند و مایلم تجربیات خود از تاثیرات آن ها را با شما در میان گذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *