نوشته های عمومی

شارلوت مری ماتیسن را می شناسید ؟

شارلوت مری ماتیسن

شارلوت مری ماتیسن :

شارلوت مری ماتیسن  یک رمان نویس است که رمان عاشقانه ای با نام پر دارد و کتاب  او پرفروش بوده است. متاسفانه به دلایلی از جمله گوشه گیری وی از اجتماع ویژگی های ماتیسن را نمیدانیم لیکن روشن است که وی در اطراف قصبه لیس کرد متولد شد و دوران کودکی خویش را همانجا گذراند.
به دلیل علاقه اش به کشاورزی در کالج اسپارت شولت در شهر وینچستر به یادگرفتن علاقه اش پرداخت. در جنگ جهانی اول به عضویت سازمان زنان مخصوص کمک به کشاورزان درآمد و یکی از عضو های فعال این دسته گردید.
از این به بعد زندگی او در پرده ای از ابهام فرو می رود و دیگر با مردم تماس نمی گیرد.
مردم آن دوره استقبال آن چنانی از آثار او نمیکردند و شاید همین بی توجهی مردم باعث گوشه گیری وی از اجتماع گردیده است.
سبک شارلوت مری ماتیسن در نوشتن آنچنان به خوبی از کتاب پر آشکار است رمانتیسم است از او تعدادی کتاب مانده است که معروفترین آنها پر و مورونای سبزپوش هستند.
و در آخر در 48 سالگی درگذشت.

شارلوت مری ماتیسن

کتاب شارلوت مری ماتیسن :

کتاب پر
کتاب نسل میانی
کتاب مورونای سبزپوش

پشت جلد کتاب رمان پر :

چقدر اشخاص ناامید به خیال ناچیزی روز ها در پی هم به امید فردا به زندگی چسبیده اند.

چرا خدا ما را در تاریکی رها می کند تا از مسیر نور و روشنایی زندگی منحرف گردیم و کورکورانه در ظلمت دست و پا بزنیم و با ناکامی دوست بداریم و آخر کار هم بدون نتیجه این عالم را ترک کنیم. بله این خدا این سرنوشت کجاست که هرچه او را جستجو می کنیم نمی یابیم.

شما برای خرید کتاب های ماتیسن که در بازار موجود است می توانید از طریق سایت دشت کتاب اقدام کنید. برای این کار کافی است بر روی لینک خرید کتاب کلیک کرده و یا از طریق کلیک بروی اسم کتاب های او در بالا وارد صفحه محصول همان کتاب شوید.      خرید کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *