نوشته های عمومی

آیا برایان تریسی را می شناسید ؟

برایان تریسی

معرفی برایان تریسی :

اگر تا به حال کلمه موفقیت و آموزش های کسب و کار را در اینترنت جستجو کرده باشید باید با نام  برایان تریسی آشنا شده باشید و یا اگر در کتابفروش ها چرخی زده باشید با کتاب های او آشنا یا حداقل جلد کتاب هایش به چشم شما آمده است. آقای تریسی را می توان یکی از موفق ترین افراد جهان که اهل کانادا است به عنوان سخنران و نویسنده ای در زمینه پیشرفت شخصیت و مدیریت موثر و استراتژی و بازاریابی و فروش دانست.

گذشته برایان تریسی :

با مروری بر جملات پایین حتما خواهید فهمید آقای تریسی نیز همچون دیگر افراد زندگی معمولی رو به پایینی داشته و با تلاش های خویش توانسته زندگی خود را بازآفرینی کرده و به خواسته های خویش دست یابد و این خود می توانید یک انگیزه بسیار نیرومند باشد.

شستن ظرف‌ها در یک هتل کوچک
شستن اتومبیل‌ها
شستن کف سالن‌های رستوران‌ها
کار در مزارع و کارخانه‌ها
همچنین به صورت کارگر زراعی زمان برداشت محصول کار کرده است
با مطالعه خطوط بالایی به این نتیجه می رسیم که او با انواع محیط ها آشنا هست و کارکردن او از کودکی، باعث شده مشاوره‌ها و راهنمایی های کسب و کار تریسی کامل و کاربردی باشد.

برایان تریسی

برایان تریسی کتاب هایش را به زبانی ساده و روان برای مردم عادی می نویسد و هر فردی با مطالعه آنها می تواند این مطالب را به کار ببندد و همچنین سخنرانی ها و سمینار های او در سراسر دنیا برگزار می شود و طرفداران خود را دارد.
برایان تریسی در زمینه کسب و کار مدیریت و بازاریابی قوی دارد و این موضوعات را نیز تدریس می کند و خود نیز آنها را به کار می بندد.

کتاب های برایان تریسی :

سخن برایان تریسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *