نوشته های عمومی

جوجو مویز را بشناسید ؟

جوجو مویز

معرفی جوجو مویز :

اگر اهل مطالعه رمان باشید احتمالا اسم جوجو مویز را بر روی جلد کتاب ها دیده و یا آثار او را خوانده اید امروز قصد داریم به طور مختصر این نویسنده پر آوازه در دنیا را به شما معرفی کنیم.
ایشان نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی هستند که در 4 اوت 1969 در شهر لندن متولد شده و جوجو مویز نام هنری این شخص بوده و در نیا به نام مویز مشهور هستند و نام واقعی او پائولین سارا جو مویس می باشد.
او حدود یک دهه در زمینه روزنامه نگاری فعالیت کرده و در سال 2002 اولین رمان خود را منتشر کرده و وارد عرصه نویسندگی و دنیای رمان نویسی شد. او تا این روز هر سال یک رمان منتشر کرده است. مویز بیشتر در زمینه رمان های عاشقانه نویسندگی کرده و نام برای خوانندگان رمان های عاشقانه در دنیا شناخته شده است و این سال ها نام او بر پرفروشترین کتاب های رمان نقش بسته است. البته هنوز هم مقالاتی برای روزنامه ها می نویسد تا از محیط روزنامه نگاری دور نشود.

جوجو مویز با این که رمان های معرفی دارد اما دوتا از معروفترین و پرفروشترین های نیویورک تایمز را می توان من پیش از تو و من پس از تو دانست که با این دو رمان شهرت فراوانی یافت. خوانندگان رمان های عاشقانه امروزه با تکیه کردن به اسم نویسنده به به عنوان کتاب کتاب های جوجو مویز را خریده و مطالعه می کنند.

جوجو مویز

سبک نوشتاری جوجو مویز :

سبک نوشتاری جوجو مویز را بیشتر رمانتیک و عاشقانه می توان دانست اما به نظر خود او سبک نوشتاری اش واقع گرایانه است او می گوید در هر جامع ای اتفاقات که در داستان هایش گفته شده می افتد.

کتاب های این نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *