نوشته های عمومی

جردن بلفورت کیست ؟

جردن بلفورت

معرفی جردن بلفورت :

جردن راس بلفورت  متولد سال۱۹۶۲ که در برانکس نیویورک به دنیا آمد ، او در گذشته دلال سهام در ایالات متحده بوده است . جردن به جرم دروغگویی و فریب در بازار سهام ایالات متحده به مدت ۲۲ ماه زندان رفت. بلفورت در زمان خود به عنوان شروع کننده شرکت استراتن اکمان بود که فعالیت های غیرقانونی انجام می داد. شرکت استراتن اکمان در کلاهبرداری هایی از جمله طرح های افزایش حبابی قیمت سهم های پنی مشارکت داشت که بزرگترین جرم جردن به حساب می شود.

جردن بلفورت با تشویق کردن افراد برای سرمایه گذاری بر روی سهام های پر ریسک، پول زیادی کسب کرد. شرکت که او راه اندازی کرد ، استراتن اوکمان در روزهای درخشان خود نزدیک به هزار نیرو و یک میلیارد دلار سرمایه در سبد گردان خود داشت، اما با تحقیقات یک ساله انجمن ملی فروشندگان اوراق بهادر آمریکا، در آخر بلفورت و دنی پوروش با عنوان پولشویی دستگیر شدند.

بلفورت به شراکت در طرح های کلاهبرداری از سرمایه گذاران، که حدودا بالغ بر دویست میلیون دلار به سرمایه گذاران ضرر وارد کرده و اعتراف کرد. بعد از آن اول به ۴ سال و در آخر به بیست و دو ماه زندان محکوم شد. جردن بلفورت کتابی با اسم گرگ وال استریت از زندگی خود نوشت که بر پایه آن در سال ۲۰۱۳ فیلمی با همین اسم “گرگ وال استریت” با کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با نقش آفرینی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد. بعد از آن با عنوان استاد در زمینه کارآفرینی فعالیت خود را شروع کرد و سیستم فروش مستقیم خود را در کتابی به نام “شیوه گرگ” نوشت که عنوان پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز را در زمانی خاص به خود اختصاص داد.

جردن بلفورت

زندگی جردن بلفورت :

جردن بلفورت در سال ۱۹۶۲ در برانکس در شهر نیویورک در ایالات متحده در یک خانواده یهودی به دنیا آمد. جردن در بین کامل کردن دوره دبیرستان و شروع دانشگاه، جردن و دوست صمیمی کودکی وی الیوت از فروختن یخ ایتالیایی تولید شده از فوم های خنک کننده به افراد در یک ساحل محلی ۲۰ هزار دلار کسب کردند. جردن بلفورت بعد از اتمام تحصیل در  دانشگاه ایالات متحده با تحصیلات زیست شناسی را به پایان رساند.

برای انتخاب و خرید کتاب روی لینک کلیک کنید :     خرید کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *