نوشته های عمومی

رندی گیج کیست ؟

رندی گیج

معرفی رندی گیج :

رندی گیج نویسنده ، سخنران انگیزشی و یکی از رهبران فعال در زمینه بازاریابی شبکه‌ای است. او در سال 1959 در امریکا چشم به جهان گشود و در زمینه نوآوری کسب و کار، اندیشه و اندیشه پویا فعالیت دارد . رندی گیج در خانواده‌ی بی پول زاده شد . مادرش بدون شوهر و با حقوقی کم باید از مسئولیت بزرگ کردن سه بچه خوردسال بر می‌آمد. همین موضوع عامل این شده بود تا خانواده گیج سالها در فقر و بی پولی زندگی بگذرانند.

کتاب‌های رندی گیج در حال حاضر به 25 زبان زنده دنیا ترجمه شده است، از کتاب‌های رندی گیج می توان به نابغه دیوانه‌که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند اشاره کرد.

زمان هایی تیره ترین نقطه‌ی زندگی انسان همان نقطه‌ی شروع و تغییراست که به ذهن انسان خطور نمیکند. برای گیج هم این موضوع صدق کرد. او در زندان با شخصی را شناخت که به استعداد درونی رندی را کشف کرد. آن شخص به او  شرح داد که تا این زمان شخصی را به‌اندازه‌ی او خواستار پیشرفت ندیده است. او به گیج فهماند که اگر رویه زندگی خود را عوض کند و پا در راه مثبت بگذارد قادر است هر عملی را بااراده‌ی آهنین خود به عالی ترین شکل ممکن انجام دهد. همین اتفاق هم افتاد و همین امر هم روی داد و او را کامیاب کرد.

اثر صحبت های این فرد به قدری بر رندی گیج اثر کرد که زندگی او را کاملا تغییر داد ؛ اما رندی گیج خیال پردازی نکرد بلکه با تلاش فراوان توانست از هیچ شروع کند. او وقتی از زندان رها شد افکار خود را تغییر داد و ذهن خویش را نیز آزاد کرد تا فردایی طلایی  خلق کند.

رندی گیج

از آثار رندی گیج می توان به کتاب های :

کتاب سعادت
کتاب نابغه دیوانه
کتاب دایره اول
کتاب 7 قانون رهبری بازاریابی شبکه ای
کتاب ذهن توانگر
کتاب درسنامه رهبری
کتاب امنیت در ریسک پذیری
کتاب 7 قانون توانگری
کتاب 37 راز توانگری

شما برای خرید کتاب های دبی فورد که در بازار موجود است می توانید از طریق سایت دشت کتاب اقدام کنید. برای این کار کافی است بر روی لینک خرید کتاب کلیک کرده و یا از طریق کلیک بروی اسم کتاب های او در بالا وارد صفحه محصول همان کتاب شوید.           خرید کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *