نوشته های عمومی

کاترین پاندر کیست ؟

کاترین پاندر

معرفی کاترین پاندر :

سرگذشت و اتفاقات زندگی کاترین پاندر برای بانوان ای که عاشق موفقیت و کامیابی هستند باعث انگیزه است و می تواند درس هایی به همراه داشته باشد.
کاترین پاندر اولین کتاب خود را که در زمینه پیشرفت فردی بود با نام قانون توانگری را در اوایل دهه ۱۹۶۰ وقتی که در کلیسای بیرمنگام در آلابامای آمریکا زندگی می کرد نوشته است. این کتاب دست نوشته ای بوده که حاصل آموزش و درس دادن در کلیسای بیرمنگام که برای راهنمایی افرادی که در کسب و کار و تجارت بودند آماده شده بود. و وقتی مشغول نوشتن این کتاب بود زندگی اش تغییرات بزرگی داشت.
زندگی تشکیل داد و به شمال شرقی مهاجرت کرد مکانی که همسرش در دانشگاه تگزاس درس می خواند. بعد از فوت شوهرش زندگی او دوباره دگرگون شد و روز های سختی را سپری می کرد و در اوایل دهه ۱۹۷۰ دوباره به کلیسای سان آنتونیو تگزاس تغییر مکان داد. در آنجا دوباره زندگی تشکیل داد و آخر کتاب چشم دل بگشا را به تحریر درآورد.

کاترین پاندر

کتاب های کاترین پاندر :

کتاب چشم دل بگشا
کتاب قانون توانگری
کتاب از دولت عشق

کتاب قانون توانگری در میان پنجاه کتاب موفقیت کلاسیک آمده است.

قانون توانگری
چشم دل بگشا

بخشی از کتاب چشم دل بگشا :

چند سال قبل یک منشی بیوه با مشکلات و مسائل زیادی بودم که یک بچه هم روی دستش مانده بود و مجبور بود با سخت تلاش کردن مخارج خود و بچه اش را در به دست بیاور. از آن نقطه بود که به فکر یادگیری توانگر شدن افتادم و از آن به بعد توانستم در جهت توانگری قدم هایی بردارم.

کاترین پاندر چنان در خلق انگیزه در افراد برای موفقیت مالی و به چنگ آوردن رفاه در زندگی معروف شده است که موضوع سمینارهایش به ” باریدن طلا” نام گرفته است.

شما برای خرید کتاب های کاترین پاندر که در بازار موجود است می توانید از طریق سایت دشت کتاب اقدام کنید. برای این کار کافی است بر روی لینک خرید کتاب کلیک کرده و یا از طریق کلیک بروی اسم کتاب های او در بالا وارد صفحه محصول همان کتاب شوید.    خرید کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *