نوشته های عمومی

دبی فورد را بهتر بشناسیم ؟

دبی فورد

معرفی دبی فورد :

دبی فورد در یکم اکتبر 1995 در کالیفرنیای آمریکا چشم به جهان گشود او نویسنده و مدرس و سخنران سرشناس آمریکایی است. بشتر معروفیت او رای کتاب نیمه تاریک وجود است.  که به واسطه نیویورک تایمز در سال 1998 با هدف یاری خواننده های خود برای پیروز شدن بر سایه فرد با یاری علم روانشناسی مدرن و با راهنمایی های معنوی به انتشار رسیده است. کتاب نیمه تاریک وجود از فورد بعد از چاپ بیشترین فروش را در سال داشت و بعد از آن دبی فورد راه خود را با نوشتن و چاپ کتاب های بعدی خود ادامه داد. او در 17 فوریه 2013  در سن 57 سالگی در سن دیگو کالیفرنیا آمریکا درگذشت.

دبی فورد

کتاب های دبی فورد :

شما برای خرید کتاب های دبی فورد که در بازار موجود است می توانید از طریق سایت دشت کتاب اقدام کنید. برای این کار کافی است بر روی لینک خرید کتاب کلیک کرده و یا از طریق کلیک بروی اسم کتاب های او در بالا وارد صفحه محصول همان کتاب شوید.        خرید کتاب

درباره کتاب اثر سایه بخشی کوتاه :

رویارویی با سایه درون کاری دشوار اما سفری مطمئن برای بازگشت به دنیای عشق است . عشق نه فقط به معنای دوست داشتن دیگری بلکه به معنای عشق با هر ویژگی خاص در شخصیت من و شما. عشقی که به ما فرصت پذیرش غنای انسانیت و تقدس وجودمان را می دهد . رویارویی با دیو درون سبب می شود با کاستی های دیگران نیز در نهایت آرامش و همدردی کنار بیاییم. روحی بخشنده یابیم. از داوری درباره دیگران بپرهیزیم و از این راه به کمال برسیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *